Nekad Valer0971 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Valer0971

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
6
Användarnamn: Valer0971

Vad är ditt discord namn? Valer Ogana

Vilken arbetsplats ansöker du till? Biträdande Securitas chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill söka på Securitas för att Securitas chefen är aldrig vaken så jag ville ta tag i de här i egna händer och göra Securitas så bra jag kan och ta intervjuer och sånt jag är vaken hela tiden från 06:00 till 02:00 eller mer så jag ville ta tag i detta ätandet och göra det starkt som det går
För att försöka hjälpa polisen också för att göra Securitas kåren som polis kåren för polisen är ganska stort och jag vill göra Securitas större också

Vad rollspelar du som för tillfället? Inget

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit Securitas chef polis chef och sjukvård chef så jag har ganska mycket bra erfarenhet

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet jätte mycket tillixempel försöka göra Securitas mycket större och starkare så folk kan få intässe och så vill dom Kanke hjälpa och rädda staden från kriminalitet så jag vill göra det större och hjälpa till och göra mycket mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej avena roplay är bäst

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är snäll mogen gillar och hjälpa folk är vaken från 06:00 till 02:00 eller mer om jag vill kommer försöka göra Securitas så starkt och stört jag kan

Hur många bans har du? 13 men 12 av dom är mina kusiner när j

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Nekad utveckla samtliga frågor.