Nekad Valer0971 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valer0971

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
6
Användarnamn: Valer0971

Ditt namn: valer ogana

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: valer 0971

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar ta det lite lugnt. RPA har en roligt kollegorna vänner. Jag var i servarvakt förut men jag fick indraget för att jag var borta på resa så ja jag kollade runt om de prata OOC eller nånting kan jag kanske ta klipp på dig hoppa blåa försöka göra servern så bra jag kan

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? från maj något men mina kompisar var och tris trasla med mitt kont och la in deras bio i min dc och så är jag såg det var jag jätte arg och ledsen för jag giolar avena

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 13 men 12 av dom har varit mina kusiner när dom har förstört och när jag har varit på toa eller något

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för att hjälpa till det är min favorit

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: hjälpa folk om dom har något problem eller någon har gjårt fel så finns vi där

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag gillar avena roplay och vill hjäpa till den bästa staden som finns

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: håller på och läsa om det

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18