Nekad Valer0971 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Valer0971

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
6
Användarnamn: Valer0971

Vad är ditt discord namn? valer0971

Vilken arbetsplats ansöker du till? polismyndigheten

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag vill få bort alla de här kriminella och jag vill göra en bättre och starkare stad så jag ska göra polismyndigheten så starkt team jag kan så klart. Securitas ska också bli starkt och sjukvårdens också men jag vill bara få bort alla de här kriminella för att jag blir så förbannad på de här kriminella när de dödar folk eller när de knivhugger folkjag vill bara hjälpa till så mycket du är polismyndigheten hoppas jag kunde bli chef så hoppas vi att polismyndigheten blir starkare

Vad rollspelar du som för tillfället? inget

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit polis förut Securitas jag får jag varit förut två gånger. Jag har jobbat på polismyndigheten två gånger så jag har mycket erfarenhet

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag har varit polis förut Securitas jag får jag varit förut två gånger. Jag har jobbat på polismyndigheten två gånger så jag har mycket erfarenhet
Jag kommer utveckla arbetet stort eftersom att polisen de bryr sig inte de är för lata polisledningarna är helt korrupt så jag ville ta tag i det hära så jag såg att Melvin skulle sluta som polischef så jag ville ta i det hära jag tycker det här är på full allvar och ta och hjälpa till

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej det är bara avena som är bäst

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är seriös mogen jag vill hjälpa till så mycket det går min favoritgrejer hjälpa till mitt i polismyndigheten av att ta fast tjuvarna så mycket det bara går och jag vill att de tjuvarna ska gå bort att jag har fått nog med det här kriminaliteten så det är därför jag tar i det här i full allvar och försöker göra polismyndigheten till en bättre polismyndighet. Där var ju absolut jättebra. Men jag vill ta tag i det här på full allvar. Jag tycker det här är helt seriöst Jag vill bara hjälpa till så mycket det går

Hur många bans har du? 13 Men det var när jag var nybörjare och fattade ingenting och att det inte läst alla regler. Men nu har jag läst Securitas regler, vanliga reglerna, Sverige regler, polis regler, sjukvårdens regler så jag kan allting nu så det var bara när jag var nybörjare ny i staden 12 av dom har det varit mina kusiner

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
437
Trofépoäng
16
Nekad, position redan tagen.

Top Bottom