Intervju Valer0971 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Valer0971

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
6
Användarnamn: Valer0971

Vad är ditt discord namn? Valer Ogana

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sjuk vården

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag vill rädda folk och hjälpa till i staden jag såg att sjukvård chefen skulle sluta hon skrev de i blåa ståt det så jag ville ta över platsen för att hjälpa till dom i sjuk vården så mycket det bar går så det blir starkare och när jag var Securitas chef då så kom alla och var jätte glada för jag var chef så jag vill ut och rädda liv

Vad rollspelar du som för tillfället? Inget

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit Securitas chef jag har varit sjukvårdare förut och jag har varit polis

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet så mycket det bara går jag kommer rädda liv jag kommer vara jätte aktiv jag kommer ta många intervjuer. Jag kommer se att personen är aktiva för att jag har sett att det inte är många personer som är aktiva Jag vet att det är sommar de reser nu också. Jag har redan rest denna sommaren Jag vill komma in och hjälpa till och rädda liven

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej absolute inte avena är bäst

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är bra chef folkgillar mig som chef men jag är inte jag vill ju ansöka inte bara för att folk gillar mig. Jag ansöker för att jag vill rädda liv och hjälpa folk så de kan få ett jobb. Nu blev jag hel och jag ska ansöka till medlem medlemskap ansvarig och jobbans ansvarig så jag vill jättegärna hjälpa till och rätta liven

Hur många bans har du? Jag har 13 % tolv av dem det är mina kusiner en av de var när jag börjar råka råka prata OOC

Top Bottom