Godkänd mio034429 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio034429

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Användarnamn: mio034429

Vilken arbetsplats ansöker du till? jag ansöker till klubb ägare på cocatos

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli chef för att jag är en natt människa gillar träffa nya folk dag in dag ut jag e väldigt bra inom nattklubbs jobb jag e snäll som person jag ser till så att stämningen e på top när jag har min klubb öppen jag älskar att driva en stor nattklubb med bra kunder och behandla kolegor o alla i klubben med respekt

Vad rollspelar du som för tillfället? just nu rollspelar jag som polis men jag vill bli klubbäagre istället

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja det har jag, jag har varit nattklubbs ägare på andra server som strive roleplay jag har tidigare erfarenheter

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kan utveckla det igenom att ha bra kunder ha öppet varje dag med nöjda kunder som vill fortsätta att komma till min nattklubb göra så att de ordning reda på min nattklubb med vakter poliser innan jag öppnar så de inte händer nåt allvarligt på min nattklubb anställa så många kolegor som möjligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag att göra men hade varit riktigt roligt att bli chef inom nattklubb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej det gör jag inte för avena e den servern jag brinner för o kommer inte häller att byta för tillfället som är planerat nu iaf

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag är en mogen grabb som är väldigt aktiv kan sitt jobb kan hantera stressiga lägen kan hantera fulla männsikor jag är en trevlig person som gillar att jobba med folk o kunna göra så att nattklubben fortfarande drivs bra o inte attt den stängs ner jag kommer hålla öppet varje dag jag kommer att ta emot så mycket kunder som möjligt jag känner att jag är en riktigt mogen person om jag vill för det yrket

Hur många bans har du? 11 men alla är it rätta enligt mig

Nario

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom