Godkänd mio034429 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio034429

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
3
Användarnamn: mio034429

Länk till din steam profil: paivi.pitkanen

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? mio034429

Vem var det som bannade dig? det var sukram som banna mig

Bild på banmeddelande: Screenshot (143).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning vrf enligt mig så är detta fel av han staffen sukram riktigt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är på torget en kille kommer och tar min motorcyckel på TORGET han tänkte it alls sunt förnuft sen jaga jag han sen åkte han lite utanför sjukhuset då sköt jag han för i riktigt liv hade man it tagit den ba så o sedan 20 min efter så säger sukram kom support jag kommer vi kommer överns att ingen bann sedan nu när jag kollar så är jag tydligen bannad 6 dagar crazty staffs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de är en jätte felakrig bann om de nån som ska vara bannad e de han som tog min hoj helt jävla ärligt nu asså

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag 3 av dom e typ äkt banns kan vara powergaming o de men minns inte allt skit men aa powergaming vet jag iaf

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej det hade jag it kunnat it när en staff kommer överns med mig ingen bann de absolut it rdm

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom