Godkänd mio034429 | Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio034429

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
3
Användarnamn: mio034429

Länk till din steam profil: paivi.pitkanen

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? mio034429

Vem var det som bannade dig? benjamin eran staff som tidigare idag sa att han ska banna alla snart f;r han sks starta egen server

Bild på banmeddelande: Screenshot (135).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? nej han bannade mig f;r att vi tog hans vapen o sedan blev han sur o bannade mig och en till kompis han sa tidigare idag att han kommer banna fler snart f;r han ska starta egen server enligt mig ska jag ha unbann de it bra de han gjiorde han tog bort mitt jobb ingame deustom o massa mer saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en till kille vi planear att ta hans vapen vi lyckas med det o tar hans vapen o drar sedan 5 min efter veljer han att banna mig o en till grabb han blev nog sur inte okej detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de han som har staff abuse han noclipar hela tiden o han kan it ta ett scenario han bannar d[ f;r han tycker det e kul jette felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 7 ban har jag innan typ 3 av dom e sanna banns minns it hur jag blev det men det var lenge sen det hende kan vara att jag kanske it tenker powegaming tror jag det var men andra bannsen vet jag it

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har IT GJORT FEL DE HAN SOM HAR ABUSET O SEN TAR HAN O LALLAR IT ALLS GJORT FEL

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? YES DET FATTAR JAG TILL 100 PROCENT

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom