Nekad justvigge | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

justvigge

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: justvigge

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? viggeking123

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 1999

Berätta om din karaktär. jag är en person som som är snäll mycket regel sam och följer order mycket bra jag är en rolig person som gillar att göra mycket och vara sig själv. Lite om min jag heter Örjan och är 25 år gammal har en familj så inte är så stabil min lillasyster har cancer och mamma och pappa har inte så mycket pengar så jag söker mycket jobb för att hjälpa till. Ingen tjej eller intreserad av nån just nu.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är snäll, rolig och bra på att förja regler

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag har lite dåligt att förstå folk tex om dom är otydliga så brukart jag fråga igen ibland, jag kan vara lite otydlig jag också ibland och inte så kärleksfull men snäll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag lyssnar mycket på regler så samhället blir bra om jag tex jobbbar inom polisen eller nått sånt så är jag bra på att hålla samhället bra och skoja lite med dom i staden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag är bra på att vara polis eller nått liknande för jag tar de väldigt värkligt som vissa andra tex inte gör. jag kan vara bra som bilmekaniker också för jag kan mycket om sånt och jag gillar att hjälpa till.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tänker strategiskt eller taktiskt Det kan vara en del av ett större spel eller förhandling där man tillfälligt gynnar motparten för att uppnå ett större mål på sikt. Exempel. I schack eller poker kan man offra en pjäs eller ett kort för att få motståndaren att tro något, eller för att få en bättre position senare. I förhandlingar kan man ge motparten en vinst för att bygga förtroende eller få något viktigare i utbyte.

Vad är suntförnuft för dig? de är att man tex inte tar någons grejer när dom säger att dom inte vill och att man tänker innan man gör något om de är dåligt eller om de är bra och så avgör man om man ska göra de efter.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man ska sköta sig och man ska följa reglerna servern har.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Top Bottom