Godkänd julius | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

julius

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: julius

Vad är ditt namn i verkligheten? julius broström

Vad är ditt discord namn? julle1281

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär: Alexander Badimo 24 år växte upp med en kärlek till bilar. Men hans barndom var inte alltid så lätt. Skilda föräldrar och knappt några resurser gjorde vägen tuff för den unga drömmaren.Mellan de flyttande mellan föräldrarnas hem och kampen för att få ihop pengar för att klara vardagen, fann Alexander en fristad i sin passion för bilar. Han tillbringade timmar i garaget, meckade mycket med sin pappa och utforskande bilvärlden mer och mer på youtube och internet, drömmande om en framtid där han kunde kombinera sin passion med sitt yrkesliv. Att jobba på Mekonomen blev Alexanders stora mål. Där kunde han inte bara omge sig med bilar varje dag, utan också hjälpa andra människor med deras fordon, kanske till och med göra deras liv lite lättare genom att hålla deras kära bilar i toppskick. Men vägen dit var inte lätt. Alexander stötte på motgångar och hinder längs vägen. Han behövde kämpa för varje steg, slåss mot tvivel och osäkerhet, men han gav aldrig upp. Hans envishet och uthållighet drev honom framåt, som en motor som vägrar att stanna. Han kämpar fortfarande för sin dröm om ett jobb hos mekonomen och ett medborgar skap i avena.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en hög och unikt roll spel ni inte kommer trötna på. Jag har kommit in på servers med 15 år plus som 14 åring för min speciella rp! Jag kommer även kunna bidra med en realtisk rollspel!! På grund av min erfarenheter inom FiveM!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När du spelar för motpartens vinst i ett scenario så betyder det att du ska hålla det socialt och inte skjuta nån på sikt utan att hålla det socialt som att till exempel kidnappa personen och istället för att ta deras vapen direkt så kan du hålla det mer socialt och skriva "/me tar deras guld klocka eller jacka" så att dom känner att dom inte behöver förlora nått på scenariot utan att ni båda har roligt under scenariot istället och håller det socialt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. meta är när man tar information utan för spelet och sedan använder det i ig, RDM "random death match" man får inte döda någon utan anledning, VDM "Vehicle death match" det är när man använder ett bil för att döda/skada någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, det har jag har spelat fivem i 2 år så har mycket erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det har nog fått med allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom