Godkänd Julle67 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle67

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Ditt namn: Julius

Ange ditt födelsedatum: 7 Juli 2010

Ditt Discordnamn: Julle67#9335

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv varje dag, jag patrullerar som polis, rp:ar som civil person och åker runt på min motorcykel, och hjälpar folk/ nya medlemmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Vet inte riktigt, några veckor.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 gånger, aldrig blivit bannad.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jo jag ansöker till servervakt för att jag vill bidra till en trygg, bra och trevlig miljö inne på servern, jag vill göra denna server till en bättre rp server genom att kicka eller banna alla som lallar och bryter mot våra regler.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej absolut inte.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ska ju se till så att alla regler följs och att alla rpar på en bra nivå, gör man inte det så får man ta konsekvenserna, dem ska även hjälpa till exempel nya medlemmar om dem behöver någon hjälp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag gillar att hjälpa andra och bidra till en bra stämning på servern, jag vill också att vi inte ska ha några lallare inne på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korrupution och abuse är att servervakten missbrukar sin makt som den har, till exempel att den använder kick eller ban i ett scenario bara för att inte han ska hamna i till exempel fängelset, det förstör rp och även att han förstör för andra medlemmar, abuse kan vara att man kickar eller bannar folk utan anledning.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Godkännd efter muntlig intervju, Välkommen till servervakt Teamet!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38