Nekad Julle67 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle67

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Ditt namn: Julius

Ange ditt födelsedatum: 7 Juli 2010

Ditt Discordnamn: Julle67#9335

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Just nu är jag Polis på denna server och tycker det är väldigt bra jobb, jag roleplayar mycket då man får många scenarion typ ett scenario på varje larm man åker på och vi får extremt många larm, jag är väldigt aktiv måste jag säga, spelar lite på morgonen sen spelar jag extremt mycket där mot kvällen.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jadu, har inte varit jätte jätte länge men har varit här ett litet tag, har lärt känna mig servern och några personer.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 gånger, följer alltid reglerna och har aldrig varit bannad.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag tycker att jag passar till severvakt då jag är aktiv, kan mycket, vet hur man roleplayar, se till så att alla följer reglerna och roleplayar bra.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har ansvar att hålla servern till en bra roleplay nivå och säga till dem som inte kan roleplaya eller inte sköter den nivån.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill att denna server ska ha en riktigt bra rp nivå, jag kommer inte inte vara rädd att säga ifrån som vissa är.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det kan vara att man bannar eller kickar en person som inte har gjort något fel, till exempel att man bara vill det för att man inte gillar just den personen så då bannar man han, korruption kan vara att man ger någon typ av fördel till ens kompis eller någon man känner.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Nekad,
Anledning: Utveckla. Du får ansöka igen om 24h!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38