Nekad younas abbasi | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younas abbasi

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: younas abbasi

Vad är ditt namn i verkligheten? younas

Ange ditt födelsedatum: 24 Juni 2010

Ange ditt Discordnamn: mrbob_321

Berätta kortfattat om dig själv: jag spelar på Avena Roleplay för att jag älskar RP och att skapa roliga och spännande scenarion. Jag försöker alltid spela realistiskt och respektera reglerna för att göra RPn så bra som möjligt för alla. Jag gillar att samarbeta med andra spelare och hitta på kreativa storylines. Jag är också rätt social och gillar att lära känna nya människor på servern. Hoppas vi ses in game

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Aktiv varenda dag till jag måste sova eller vara ute med kompisar vardagar är jag aktiv till 21.00 helger 00.00 eller 01:00 annars är jag aktiv varje dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på Avena i ungefär 6 månader nu, och jag har verkligen haft sjukt kul på servern! Jag har lärt mig mycket om RP och träffat många sköna människor. Under den tiden har jag alltid försökt följa reglerna och vara en bra spelare. Jag känner att jag har bra koll på hur allt funkar och vill gärna hjälpa till ännu mer som staff Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag verkligen gillar servern och vill hjälpa till att göra den ännu bättre! Jag tycker det är kul att hjälpa spelare, lösa problem och se till att alla har en bra upplevelse. Jag är aktiv, tålmodig och rättvis, och jag vill bidra till en schysst och rolig community. Dessutom gillar jag att ta ansvar och tror att jag skulle passa bra i staff-teamet

Varför ansöker du som staff på Avena? för att jag tycker det är intresant och hjälpa folk

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är min uppgift att se till att alla följer reglerna och att servern är en schysst och rolig plats för alla. Jag hjälper spelare med frågor, löser problem och ser till att ingen fuskar eller beter sig dåligt. Jag ska också vara aktiv och redo att hjälpa till när det behövs. Mitt mål är att göra servern bättre och att alla ska ha en bra upplevelse

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med att hålla servern trygg och rolig för alla! Jag är aktiv nästan varje dag och gillar att hjälpa folk med deras problem. Jag är också tålmodig och rättvis, så jag kan lösa konflikter på ett bra sätt. Dessutom kommer jag att se till att reglerna följs och att ingen förstör för andra. Jag vill att alla ska ha en bra upplevelse på servern, och jag är alltid redo att hjälpa till

Hur hanterar du stressiga situationer? Om det blir en stressig situation så försöker jag alltid att hålla mig lugn och inte stressa upp mig. Jag tar ett djupt andetag och fokuserar på att lösa problemet istället för att få panik. Om det är många som skriver eller något kaos händer, så tar jag en sak i taget och ser till att allt blir löst på ett rättvist sätt. Om jag verkligen behöver hjälp så tvekar jag inte att fråga andra staff för att lösa situationen på bästa sätt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom