Nekad younas abbasi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

younas abbasi

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: younas abbasi

Vad är ditt namn i verkligheten? younas

Vad är ditt discord namn? mrbob_321

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter younas abbas och är 21 år. Under hans barndom var det väldigt svårt men han är positiv nu! Dom hadde det bra tills pappan förlorade sitt jobb och mamman var sjukskriven, dom hadde knappt råd för att dom ens skulle få mat på bordet. Pappan var väldigt duktig på meka med bilar så han startade eget och mina brorsor och jag vi hjälpte till så mycket vi kunde vi lagade bilar i flera timmar per dag och mina 2 store brorsor tyckte det var jätte tråkigt och dom slutade jobba på pappas bilfirma men jag tyckte det var roligt jag hadde drömmar att en dag få ha en egen bilfirma! Mina brorsor började hänga med fel personer och dom började sälja massa droger men en dag så kom bara ena store brorsan hem min andra storebror som ej kom hem han hadde sålt droger på fel ställe så det var enn gäng som ville lägga en markering så dom sköt honom rakt i huvudet och min brorsa dog. När jag och min mamma och pappa fick reda på detta så blev vi jätte ledsna och vi fortsatte att jobba i pappas bilfirma och min enda brorsa som jag hadde kvar jobbade också där nu efter några år så jobbade vi fortfarande på värkstaden det gick jätte bra och vi började dra in mycket pengar och det var då min pappa dog och pappa sa innan han skulle dö att om jag någonsin dör så får du ta över denna verkstaden men din bror och det var det vi gjorde vi jobbade jättemycket och allt gick bra.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb, Tålamod, Lång

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Stor, Äter, Hemmasittare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och rolig RP för båda parterna samt en bra RP nivå för att se till att alla som är med i samma scenario som mig har lika roligt och att ingen ska behöva ha tråkigt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 5000H

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du t.ex är kidnappad för ett bankrån så ska du inte sitta och försöka ta dig därifrån utan du ska RPa för att hjälpa bankrånarna.

Vad är suntförnuft för dig? Att tänka som IRL alltså typ som att skjuta poliser, Det hade man inte gjort IRL.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? PowerGaming: Man ska RPa på sin skador och inte bara krocka och köra som att inget hände. NLR: Man ska inte komma ihåg saker ifrån sitt förra scenario om man dött.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har inget mer att säga

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom