Godkänd yasin123123 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasin123123

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/anders123312123/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: https://steamcommunity.com/id/anders123312123/

Vad är din discord tagg? omishh

Vem var det som bannade dig? reald1zzzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-30 021513.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror att staffsen avstängde mig för att jag brutit mot reglerna en gång. Jag missbrukade min roll som polis genom att hjälpa till på mitt polis konto med ett försök att få tag på ett vapen utan att följa reglerna. Jag var oärlig i min förmodade polisroll och därför var det fel av mig. Jag inser att detta förstörde upplevelsen för andra spelare, och jag tar på mig skulden för det.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Min vän blev arresterad, och jag tyckte det var orättvist eftersom han inte hade gjort någonting. Jag loggade in på mitt poliskonto eftersom jag hade bestämt mig för att hjälpa honom. Medan jag spelade hittade jag en kille som höll en pistol mot mig. Jag arresterade honom och började berätta för honom att han hade varit efterlyst tidigare, vilket var en lögn i det ögonblicket. Jag sa bara det så att jag kunde ta hans pistol och ge den till mitt andra kriminella konto. Jag försökte sedan få en vän att komma och hjälpa mig via radion, men det gjorde han aldrig. Ungefär fem minuter senare blev jag tillkallad via pm av staffen. Jag erkände allt jag hade gjort.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag tycker egentligen inte att avstängningen var fel. Det var bara jag som gjorde fel det är mitt eget regelbrott. Jag använde min polisroll på ett sätt som inte var tillåtet det var mitt eget val. Jag förstår varför jag blev avstängd och accepterar detta helt och hållet. Jag är ledsen för vad jag gjorde och har lärt mig av situationen.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Ja, jag har lootat död kropp

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag borde inte ha gått in i mitt polis yrke och hållt på såhär, jag borde bara rpat påriktigt.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom