Nekad yasin123123 | Chef-jobb ansökan (user222)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasin123123

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
1
Användarnamn: yasin123123

Vad är ditt discord namn? omishh

Vilken arbetsplats ansöker du till? sc styling

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef på SC Styling för jag har ett stort intresse av bilar och allt som har med styling och trimning att göra. Jag tycker om att ta ansvar, jobba tillsammans med människor, och tycker jag kan bidra till att utveckla verksamheten. Jag vill att både kunder och personliga ska trivas, och jag är villig att gå in och få saker att hända om det behövs. Jag tror på hårt arbete, tydliga mål och att ha kul när jag gör det.

Vad rollspelar du som för tillfället? Nuvarande har jag ingen aktiv roll, men jag är väldigt taggad inför att gå in på något nytt och seriöst där jag ska kunna bidra med mitt engagemang och vidareutveckling.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har varit chef på andra servrar som sc styling.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att vara väldigt aktiv, se till att allt fungerar som det ska och hjälpa till där hjälp behövs. Jag kommer att upprätthålla god kommunikation med mina kollegor, hålla kunderna nöjda och hitta nya sätt att förbättra arbetet. Jag vill att alla ska känna sig bekväma och arbeta som ett team.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är motiverad, ansvarstagande och har tidigare erfarenhet som chef. Jag har kunskapen att leda ett team, lösa problem och se till att arbetet utförs på rätt sätt. Jag är engagerad, lyssnar på mina kollegor och strävar alltid efter att förbättra arbetsprocesserna. Jag värdesätter både medarbetarna och resultaten.

Hur många bans har du? 6 men har spelat här väldigt länge

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom