Godkänd yasin123123 | Temporär Ban Överklagan [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasin123123

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/anders123312123/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: 942188

Vad är din discord tagg? omishh

Vem var det som bannade dig? Lulle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-04 163056.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag dödade en staff i sc

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag dödade lulle ingame flr att vi satt o snackade ooc därefter snackade han om min morsa och jag dödade han i sc styling och efter det så satt jag på han osv ba för att lalla.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Asså de va inte direkt fel men båda gjorde fel han kan inte snacka om min morsa sådär men att döda han i sc styling är suntförnuft och det kommer inte ske igen. Men att prata om morsor är också över gränser ok om han snackade ingame asså utan ooc men vi snacka ooc och han satt och snacka om föräldrar osv. Trodde inte att jag skulle bli bannad på grund av detta men aja.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Minns inte riktigt

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja att inte döda i sc styling borde döda utanför.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom