Nekad yasin123123 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

yasin123123

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: yasin123123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/anders123312123/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 644728

Vad är din discord tagg? omishh

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Sjödin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-06 165536.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att loggarna visar att jag tog en AK-47 via F6-menyn. Men jag har verkligen inte gjort det, och jag förstår att det kan se konstigt ut i loggen. Ni har kollat igenom mig, mina vänner, våra bilar och allt och ni hittade inget vapen. Det visar ju att jag inte hade något att dölja. Jag misstänker att det kan ha blivit något fel i loggen, eller att det handlar om min vän som har samma IP som jag. Kanske har det blandats ihop eller hamnat fel i systemet. Jag försöker alltid följa reglerna och spela schysst, och jag vill bara kunna fortsätta spela som vanligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad stod jag bara stilla och väntade på min vän som skulle hämta mig. Jag gjorde ingenting, bara stod där och väntade. Plötsligt blev jag dragen till supporten och bannad. Jag fick veta att det i loggen stod att jag tagit en AK-47 via F6-menyn, men det stämmer inte. Ni kollade igenom mig, mina vänner och våra bilar, men hittade inget vapen överhuvudtaget. Jag tror att det kan vara ett fel i loggen, eller att min vän, som har samma IP som jag, har gjort något som blivit blandat ihop med mig. Jag försöker alltid spela enligt reglerna och gjorde verkligen inget fel just då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det här var en orättvis avstängning, eftersom jag varken hade en AK-47 eller gjorde något som bröt mot reglerna. Jag stod bara stilla och väntade på min vän som skulle hämta mig. Jag använde inte F6-menyn och hade inget vapen med mig. Ni gick igenom mig, mina vänner och våra bilar, men hittade inget vapen överhuvudtaget. Det enda som fanns var det som stod i loggen, och jag tror att det kan ha blivit ett misstag där eller att något blandades ihop eftersom jag och min vän delar samma IP-adress.Jag vill bara kunna fortsätta spela på ett rättvist sätt och tycker att det här blev fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång påriktigt och det var att jag var krim utan krim, jag hade en kniv på mig och gjorde en banöverklagan och blev unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Även om jag inte gjorde något fel i den här situationen, inser jag att jag kunde ha varit mer proaktiv och kanske direkt kontaktat supporten när jag märkte att något kändes avvikande. Jag borde också ha varit mer försiktig med att spela från samma IP-adress som en vän, eftersom det kan leda till förvirring i loggarna. Nästa gång ska jag vara ännu tydligare med min position och vad jag gör i spelet, så att inget kan misstolkas. Jag vill verkligen visa att jag tar reglerna på allvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senaste redigerad:
Top Bottom