Godkänd yasin123123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasin123123

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: yasin123123

Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin

Vad är ditt discord namn? omishh

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Yasin karse och är en kriminell som tror att människor inte är fria. Annars tog någon annan det först - Jag växte upp i en tuff miljö där man fick ta det man ville ha. Men han är inte rädd för att göra det som krävs för att komma upp. Yasin är en kall, smart och lojal mot sitt folk. Han började smått med långning, snabba stölder och biljobb, men siktar nu på att bygga ett riktigt namn i staden. Att ha kontroll, tunga cash, han gillar snabba bilar. Men aldrig utan plan, han tar risker. Yasin respekterar spelet – gör det också så länge andra. Som försök spela honom med sitt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär lojalitet, respekterad och rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan vara aggresiv, misstänksam och riskabel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Alltså, jag älskar riktigt genomtänkt rollspel – du vet, där man verkligen får bygga sin karaktär från grunden och typ grotta ner sig i allt som händer. Håller mig alltid in-character, även när allt går åt skogen för min gubbe. Det är ju det som gör det kul, eller hur? Jag tycker fan att alla ska få plats i RP:t, inte bara den som skriker högst. Brukar försöka dra igång scener som fler kan haka på också, inte bara hålla på och veva för min egen skull.

Krim-RP har jag kört en hel del, men jag försöker alltid göra det lite smartare än att bara spraya vilt så fort det blir tjafs. Orkar verkligen inte med folk som bara vill skjuta. Är rätt noga med att följa regler och så, och pallar inte med onödigt OOC-drama. Det bästa är ju när allt bara flyter och folk faktiskt spelar med, inte mot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har också vart ägare på flera en server och spelat fivem i 6 år snart

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett exempel är på att om du kör ifrån polisen och sen krockar, istället flr att combatlogga eller skjuta mot polisen så springer du ifrån. Kan också betyda att man inte alltid ska vinna alla scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka till innan man gör nåt allt man kan göra i verkligheten ska man kunna göra i servern.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar nån utan anledning vdm att man kör på nån utan anledning

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nää

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
945
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Avena!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom