Nekad Uixo7985 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uixo7985

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Meddelanden
120
Trofépoäng
18
Användarnamn: Uixo7985

Vad är ditt namn i verkligheten? Cornelis

Ange ditt födelsedatum: 25 Juni 2011

Ange ditt Discordnamn: realuixo

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en sån som gillar att spela och att rp,a är typ det roligaste jag vet men när jag är inne på en server och gör nåt och då kanske det kommer en person och inte kan bete sig och kör på folk och tar folks bilar och helt enkelt bara inte kan lyssna på regler och vad staffs säger, jag gillar att rp,a som kriminelloch det är det jag är just nu och det är jätte kul man har alltid nåt att göra och det finns typ alltid gäng man kan gå med i och sånt, jag var polis på min andra karaktär men det tröttna jag på och sen gjorde jag en ny karaktär och började rpa som kriminellaoch det var jätte kul och då valde jag för att fortsätta och jag har inte trötnat på det än, så så ligger det till just nu, men jag var staff förut men sa upp den till slut och vill kött gärna bli staff igen och ta det lite mer seriöst än vad jag gjorde förut.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 3 till 7 timmar per dag eller mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Asså har varit i typ några månader tror jag men första gången jag blev medlem på avena och det var typ ett halv årsen så har bytt servers ibland men dom har mest varit tråkiga och det enda jag gjorde var att spring runt på torget.

Varför ansöker du som staff på Avena? Just nu har jag märkt att många c loggar om jag försöker råna och då blir det lite tråkigt scenario om någon c loggar om nån blir rånade eller gripen och om man försöker en och då kanske hon/han har en kniv eller pistol på och c loggar och det beror på att de har vapen på sig och de vill inte att nån ska ta det och då väljer de att c logga, jag vill kolla så alla beter och att det inte är nåt lalla för det blir bara tråkigt och såna som inte lyssnar om nån säger hoppa support eller om de säger typ bete er vid torget men de fortsätter att lalla och gå runt och slå folk och det vill jag inte att folk ska gör och det är typ därför jag ansöker till staff, jag har märkt att många bara slår folk utan anledning och att folk gör nack slaget för ingen anledning, och det finns lallare som bara vill förstöra och bara inte har läst reglerna och inte vet hur man rp,ar.

Vad är din uppgift som Staff? Att se till så inga lallar och folk som bryter mot regler förstör för andra eller bara inte kan bete sig i servern och såna som bara går runt och slår folk för ingen anledning och typ bara kommer in för att lalla och försöka göra så man bli bannad, många brukar c logga har jag sett och det är ju inte bra för ifall man ska råna en och personen har ett vapen som är värt mycket pengar och fear rpar eller tar spawnmenu blir scenariot mycket tråkigare och då kan man inte göra klart scenariot, man kan flyga runt i noclip och specca vad folk gör så inte det blir nåt fear rp eller nåt annat som är fel.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att vara online mycket och inte vara så aktiv och vara inne på avena mycket och kanske specca folk vad de gör och så de inte gör fel och så de inte lallar på typ torget och kolla i noclip, jag kommer vara kanske mer aktiv eller vara så aktiv som jag kan och kommer vara mer aktiv i dc och kolla ansökningar kanske ta folk i support om de vill ha hjälp med nåt men jag är typ aktiv på discorden mycket men inte i forumet, försöka få bort allt lall för det förstör bara servern om ingen kan bete sig och folk som inte kan regler och bara kommer in för att lalla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Ta långsamma, djupa andetag för att lugna nervsystemet, och jag brukar vara lugn och inte bli för arg och bara ta det lngt och inte börja hålla på att svära mot folk och bara försöka att ta det så lngt som möjligt och ta nåta andetag och och vara lugn, Om du gör ett misstag, acceptera det snabbt och fokusera på nästa steg, man kanske kan sträcka på sig för det hjälper mig ibland om jag är stressad och det brukar hjälpa ibland, men annars så brukar det inte hända men ifall det händer och det vet man ju inte.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Donation

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029