Intervju Mille23 | Medlemskap ansökning [Uixo7985]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille23

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad är ditt discord namn? .realmille

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2025

Berätta om din karaktär. Oscar,Olofsson, jag är uppväxt i losantos och har alltid gillat bilar och motorcyklar och har gillat motorer för att de låter högt, jag gillar att köra bil och motorcykel och gillar mycket att köpa bilar fixa bilar att göra de snyggare eller göra de snabbare, jag är alltid glad och omtänksam och vill att alla ska vara trygga i servern och om någon vill ha hjälp så brukar jag alltid hjälpa de, jag vill bli polis eller ambulans och kunna få mer pengar och kunna köpa bilar eller motorcyklar och vill kunna få ett

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snygg snabb glad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite arg lite tjock lite trög

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jobba och hänga med vänner köpa bilar och åka runt och chilla, vara polis och jobba, äga fastigheter och man kan umgås med vänner och de man ser som kanske vill prata kanske åka runt med bil med de och kul göra saker eller åka och köpa saker, jobba hos DHL eller hos sopgubbe, tjäna pengar och sen kanske köpa någon fastighet eller motorcykel eller bara va ha pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej är ganska ny på fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra personen eller gruppen, snarare än att vinna för egen del. Detta kan ske i olika sammanhang, till exempel inom spel, förhandlingar eller i strategiska beslut. Här är några exempel på vad det kan innebära

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är den grundläggande förmågan att fatta enkla och praktiska beslut eller resonera logiskt i vardagliga situationer. Det handlar om att använda erfarenhet, logik och intuition för att förstå vad som är rimligt, klokt och passande i en given situation.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Yes det har jag. Några exempel är RDM Random death match det innebär att du till exempel går fram till en person dödar helt utan anledning och drar där ifrån. VDM Vehicle death match Det innebär att du använder ditt fordon som ett vapen för att döda någon alltså att du kör över en person med flit för att fly från ett scenario eller bara vill döda personen. Powergaming innebär att om du till exmepel är i en biljakt och du har polisen efter dig och så kanske du kör av en bro med mening för att fly och sen när du landar fortsätter du köra istället för att spela med och roleplaya skadorna som du hade fått i verkligheten om det skulle hända.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Uixo7985

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Meddelanden
120
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom