Godkänd TwekyPath | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TwekyPath

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: TwekyPath

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt name är abdi

Vad är ditt discord namn? tweaky_path

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Örjan däck och han kommer från sverige . Han föddes 2005 och är uppväx i stocholm han bor där med sina föräldrar Martin hans pappa och Maja hans mamma han hade en jobbig när han va mindre och han har svårt med vissa saker han kan va seg men hans vän Kurt böjen var han halv bror som han inte visste om så mycket hans framtid planer är bara träffa nya folk skaffa jobb och sånt

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snabbt tänk och är typ fyra steg förre alla typ

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är seg på att fatta men han har ADHD och har mycket energi

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig scenarios och rp och träffa nya folk med nya möjligheter att lära sig något nytt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på en annan server som stängde nere snöstaden

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda vinner typ komma överens och inte spela för makt och pengar

Vad är suntförnuft för dig? Respekt och hänsyn mot polis sjukvård eller alla spelare

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM radom deathmatch powergaming att man har fördelar före rättvisa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på något just nu

UserGotHacked

Välkänd Medlem
Meddelanden
736
Trofépoäng
18
Bra utförligt skrivet.

Vidare, du har 48h på dig att ta din intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom