Godkänd TwekyPath | Medlemskap ansökning(v199o

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TwekyPath

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: TwekyPath

Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Vad är ditt discord namn? tweky_path

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter örjan örjanson och han kommer från sverige . Han föddes 2005 och är uppväx i stocholm En gång när han var ung och skulle hem från en fest mitt i natten såg han två killar som bråkade med varandra. Han fortsatte gå men tittade försiktigt mot dem och lyssnade på vad de sa, sedan tog en av männen fram en pistol och sköt mot den andre mannen. Detta var början på ett stort gängkrig som varade i flera år. Den här händelsen fick honom att vilja ta ett grepp och bestämma vad han ville göra med sitt liv. Han tog examen med fullständiga A - betyg vid University of San Andreas. Vid 17 års ålder valde han att flytta till en liten lägenhet i Los Santos och har bott där sedan dess. örjan arbetar för närvarande deltid i en livsmedelsbutik samtidigt som han studerar till polis. På fritiden gillar Frank också att cykla i bergen med sina kompisar. Idag är örjan 18 år och redo att ta nästa steg i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en roligare upplevelse förhoppningsvis

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska typ låta dom vinna på deras sätt så dom tycker att det är roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag ska spela som det vore verkligheten, inte alltid vinna utan förlora också . så sett blir det mer verkligt och roligare för alla. frukta för mitt liv i allvarliga scenarion , inte missbruka, inget hat

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom