Inaktuell Toxic | Temporär Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toxic

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: Toxic

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Queen2007/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Leif och Billy

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-20 185105.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det var för att jag lootade någon annans döda kropp. jag ber om ursäkt för det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vad som hände var att jag skulle åka till mekonomen och då såg jag en död person ligga på marken och så lyfte jag honom och åkte en bit bort och sen loota honom och sen efter ett tag så stod det nått med quiz typ och jag vet inte vad jag skulle göra men sen kände jag att jag ångrade att jag loota honom och ville hitta honom och ge tillbaka sakerna som jag stal ifrån honom. Det stod nått med ''Regelbrott: VDM'' det vet jag inte eftersom att jag inte körde på honom överhuvudtaget men jag ber om ursäkt iallafall och så hoppas jag att jag lär mig nått av det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban efter som att det stod ''Regelbrott: VDM'' fast nej jag körde inte på honom överhuvudtaget, jag hittade honom död på marken när jag kom ut ifrån mekonomen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger tidigare första gången var bara en utsparkning så vet inte om man ska kalla det för ban och sen en andra gången blev jag bannad för nått som inte ens har en ända förklaring till varför jag blev bannad just då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag skulle inte haft lootat honom och jag ångrar att jag gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår precis vad ni menar.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Fel ban, du har en annan ban.