Nekad arminkhzz | Medlemskap ansökning [Olofssonog]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arminkhzz

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Reza

Vad är ditt discord namn? toxic.321

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Armin Larsson och han är uppväxt i eskilstuna men nu har han flyttat här för ett bättre liv, han har växt upp i ett famlj med mycket problem men nu han villha ett bra liv och vill skapa ett ra familj. Han blir arg snabbt men han e jätte snäll och gillar att hjälpa folk,han gillar blonda tjejer och hans framtids planer är att få ett bra jobb och känna pengar så att han kan köpa dem bilarna han drämmer om.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, gillar att hjälpa folk, snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan vara lite för självsäker, tänker inte påvad han gör, tror på folk snabbt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kräver att respektera samtliga serverregler, att mitt rollspelsliv är till för de som jag rollspelar med. Jag anser att allt ska vara tillgängligt för samtliga och jag försöker alltid sörja att de jag rollspelar med får en lika bra upplevelse som jag. Min spelstil syftar till att bemöta ett tillstånd präglat med total rörelse med händelser och interaktion som kan leda till andra intressanta och viktiga.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel inom flera olika rp servrar . Jag har spelat både som civil, polis och kriminell karaktär, och jag har lärt mig att hålla mig in character följa rp regler och skapa engagerande scenarion med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst för mig betyder att man inte alltid ska försöka vinna varje situation. Ibland måste man låta andra spelare få sin stund också. Det handlar om att göra rp roligt och realistiskt för alla, inte bara för sig själv. Om jag till exempel blir jagad av polisen, så kanske jag inte alltid försöker fly eller skjuta mig loss. Ibland är det bättre att åka fast, om det passar in i scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft för mig betyder att man använder sitt eget omdöme för att fatta beslut som känns rimliga i stunden.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch): Det är förbjudet att döda eller attackera andra spelare utan en rimlig och trovärdig anledning i VDM Man får inte använda fordon för att skada eller döda andra utan giltig anledning Metagaming: Det är inte tillåtet att använda information som din karaktär inte har, till exempel information från Discord eller utanför Combat Logging: Du får inte logga ut för att undvika en pågående situation som ett bråk eller en jakt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Olofssonog

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
65
Trofépoäng
6
Nekad
Anledning: Du har ej väntat i 24h sedan du gjorde en Medlemskaps-Ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom