Godkänd Torkad_mango.. | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torkad_mango..

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Torkad_mango..

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? torkad_mango.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Olsson och han har en bror som heter Marcus Olsson och Anders och hans bror bråkade mycket när dom var små och dom hade en ganska stökig uppväxt med föräldrar som bråkade mycket som tillslut skilde sig. Både Anders och hans bror är uppväxta i Göteborg och älskar fotboll dom båda gillar IFK Göteborg. Marcus är lite äldre än vad Anders är så Marcus flyttade hemifrån vid 18 års åldern medan Anders har bott hemma men nu ska Anders ta och flytta till samma plats som sin bror och han ska överaska sin bror med att flytta in i unive city och ge hans bror en till skans och försöka bygga upp en ny relation med honom och försöka bli krimminell. Anders har planer om att göra en operation på sin bror men har inte bestämt vad för operation men det återstår att se Anders mål är att bli grovt krimminell och ha mycket makat och mycket pengar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är snäll hjälpsam och smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär impulsiv,kort stubin, kan bli sur

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och rolig rp och sen kan jag utveckla så vissa senarios inte blir så korta och tråkiga utan att rpa så att senariosen blir längre och roliga

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarnhet inom rollspel jag har rollspelat i snart 2 år på olika serverar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att man ska vinna ett senario utan att också låta motparten vinna ett senario så att det ska bli roligt för alla

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man ska tänka efter innan man gör något så man inte gör något som är orealistiskt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vdm,meta gaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Guggovic

Medlem
Meddelanden
66
Trofépoäng
6
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom