Godkänd Torkad_mango. | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torkad_mango.

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Torkad_mango.

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? torkad_mango.

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Kante han är 24 år gammal och han är inte so modig och väldig stark och snäll och ger aldrig upp på något och han är ifrån jamaica. När han var 7 år så flydde han från Jamaica efter att han blivit döds hotat av några grabbar. När han kom till Sverige så blev han retat för han inte kunde inte prata bra svenska efter en stund så tröttnade han att bli mobbad varje dag i skolan så han tog med en köks kniv till skolan gick fram till mobbarna o sa att han skulle cutta dom om dom inte slutade mobba han dom blev jätte rädda o Kalle fick mera Kompisar i skolan efter det. Han fick mer o mer kompisar i skolan en av hans kompisar hette Emil och Hugo khaot. Hugo var en stor o aggressiv kille av sig dom gjorde mycket kaos till sammas ingen vågade säga emot dom inte ens lärarna dom blev typ skolans kungar dom tramsade hela tiden dom brydde sig inte om nån hem ringning efter hem ringning hans föreldrar var besvikna vid 14 års ålder tänkte han o Hugo göra ett butiks rån dom gick in o kniv hotade butiks ägaren att ge dom allt dom hade dom fick 4 lax o lite packet snus nu var dom verkligen på toppen några veckor efter kom polisen och tog kallesfrån hans familj. Han hamnade på ett foster hem. Kalle lovade sig själv att aldrig göra något olaglig efter det. Hans intresse av bilar blev större och nu drömmer han om att jobba mekonomen och äga ett snyggt hus och en Volvo xc90 och leva ett bra liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös rp även roliga och välutvecklade senarion som gör att alla på servern får en rolig spelupplevelse så det ska bli så rolig för alla även att jag kommer att bidra med en mystisk och rolig karaktär, man vet inte riktigt vart man har mig. I scenarion kommer jag gå efter vad som känns roligast och samtidigt gå efter vad min karaktär hade gjort. Även dem minsta interaktionerna kommer jag försöka göra till något mer spännande och händelserika.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Varje scenario kretsar såklart inte bara om mig om min vinning i det hela. Utan detta innebär att även motparten ska ha roligt och agera ut efter deras aktioner också. Man måste alltså ge de andra karaktärerna utrymme att ta plats också. även om man förlorar ett "krig" och motparten vinner stort så ska man inte bryta reglerna inom RPn bara för att man blir sur utan man får bara ta det som en man och göra det bästa av situationen. Och inga fula kommentarer till varandra och så vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag tex rdm det är när man dödar någon utan en anlednig/senario innan tex att man bara går fram till någon på torget och dödar den personen utan anlednig. sen har vi vdm det är när man dödar någon med ett fordon vilket är när man använder ett fordon för att döda någon. sen har vi meta gaming är när man tar information utanför rpn och tar hjälp av det till sin fördel i ett senario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fiveM i 3 års tid och på många servrar där man måste varit 15 plus men jag har kommit in pga min höga rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktist inte MVH:torkad_mango.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Godkänd efter Muntlig!