Nekad TD. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TD.

Medlem
Meddelanden
79
Trofépoäng
8
Användarnamn: TD.

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? TD/godsski

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till medlemskaps ansvarig för att Avena är verkligen en server jag brinner för och därför vill jag jätte gärna vara med på serverns utveckling genom att ansöka till medlemskaps ansvarig. Jag vill få så mycket folk som möjligt att känna sig välkomna och trygga på Avena. Det är väldigt viktigt att det bildas en positiv gemenskap och att alla nya medlemmar tycker att detta är en trygg plats.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig som medlemskaps ansvarig för att jag är väldigt mogen som person. Jag bemöter alla personer med en trevlig ton och jag är otroligt engagerad. Jag kommer hantera denna rollen väldigt seriöst och inte abusa den. Jag kommer också sköta den professionellt och fixa allt så smidigt som möjligt. Sen är jag också aktiv varje dag och kommer fokusera mycket på medlemskaps ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska vara snäll och bemöta alla med respekt. Alla ska känna sig välkomna och trygga så att man bygger upp ett bra rykte till servern. Man ska inte vara dömande utan istället vara en person som andra förstår att de kan prata med. När man bemöter andra med respekt och vänlighet är det enklare att bygga upp en positiv stämning. Man vet aldrig vad en person har gått igenom eller om dem har haft en dålig dag, så det hjälper verkligen att vara trevlig.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill att Avena ska vara en trygg och trevlig plats där man kan snacka med alla och inte känna sig utanför. När man är medlem ska man alltid vara så trevlig som möjligt och kunna alla regler så att inga regelbrott sker. Jag vill jätte gärna vara med och forma en bra kultur på avena.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Alla medlemmar ska visa en respekt mot alla, de ska vara trevliga och bete sig schyst. Som medlem ska man kunna alla regler och följa dem hela tiden. Som medlem tycker jag att man ska visa ett engagemang till servern. Man behöver inte vara bästa vän med alla sålänge man inte stöter ut någon.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att se till så att man informera alla nya medlemmar med reglerna så att de kan följa dem. Jag ska göra så att nya medlemmar snabbt förstår hur det funkar på servern. Jag ska se till att alla känner sig välkomna och att dem får en bra upplevelse när dem ansöker till medlem. Jag kommer ta ansökningar samt intervjuer väldigt ofta. Jag vill som sagt bidra med att alla känner sig välkomna till Avena.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag brukar spela ungefär 6-8 timmar på dagen där jag kommer in på morgon vid 12 tiden spelar fram till mitt på dagen, där jag tar en liten paus. Sedan kommer jag in senare på kvällen och spelar fram till 01-02. Ifall jag blir medlemskaps ansvarig nu kommer jag lägga mycket av tiden på att ta ansökningar och intervjuer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
831
Trofépoäng
18
Nekad du fick indraget för du inte tog din MA seriöst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom