Intervju Nora | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Nora

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nora

Vad är ditt discord namn? Stor_svensken

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2010

Berätta om din karaktär. nora andersson är en tjej som har haft en tuff uppväxt. Hennes föräldrar har båda varit alkoholister och dom har bråkat igenom hela hennes uppväxt. Den ända Nora andersson hade var sin farbror, Fabian Serrano. Fabian Serrano var en polisman. Nora såg upp till Fabian då Nora har fått sova över hos Fabian varje gång Noras föräldrar bråkade.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär hon är kreativ, hon har empati och har en väldigt bra anpassningsförmåga.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hon kan ha impulsivitet, självdestruktiva beteenden och begränsad uthållighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en riktigt hög rp nivå då jag har erfarenhet ifrån andra servrar och jag kommer följa alla serverns regel så alla kommer kunna ha en hög och rolig rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet på rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egna vinning så att både du och motparten kan ha kul inom rpn.

Vad är suntförnuft för dig? Grunden bakom alla regler. Man ska fatta sitt egna beslut inom rpn som är realistiska och roliga för motparten. Rimlighet, respekt och hänsyn

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp - om någon t.ex riktar på dig när du ligger ner och du tar upp vapnet och börjar panga mot dom, alltså att du inte värnar om ditt liv. rdm - (random deathmatch) man dödar folk utan anledning, shoot on sightar osv.powergaming - gör orealistiska saker in game som man in kan göra irl, t.ex köra en sunk volvo upp för berg.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Abdullahi

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
35
Trofépoäng
8
Vidare, du är vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Top Bottom