Nekad splix7. | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splirran

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
8
Användarnamn: splix7.

Ditt namn: william Wendel

Ange ditt födelsedatum: 23 December 2007

Ditt Discordnamn: splix7.

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Driver ett gäng vid namn San fierro så håller mig aktiv Ca 10h+ Per dag ( självklart finns det dagar som är färre då jag jobbar med)
Men snittar ca 7h per dag oavsett vad då Jag tycker det är fruktansvärt Roligt med Avena RP

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 7 juni 2025

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 2 stycken 30 minutare anl Jag vart VDMad och sa ordet ut.. Självklart gjorde jag fel!

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill gärna ansöka som servervakt. Jag är väldigt aktiv på servern, spelar nästan varje dag från att jag vaknar tills jag går och lägger mig (med pauser såklart), så jag ser väldigt mycket som händer, Samt alltid Roligt att testa på något nytt med.

Har du tidigare varit blacklistad? NEJ!

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Att vara Servervakt innebär att man bär ett ansvar över det som händer på servern. Främsta uppgifterna handlar om att avlasta staff teamet, men samtidigt som att utföra ett professionellt jobb.

Varför vill du bli servervakt på servern? ser mycket rdm/vdm vid torget, samt På andra ställen Där ofta Folk inte tänker på att någon ser.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: en servervakt utnyttjar sin roll för att hjälpa vänner, ge sig själv fördelar eller bryta regler utan konsekvenser. att släppa sin kompis fri från ett regelbrott utan anledning, eller ignorera när vänner bryter mot regler. Exempel: att sparka spelare utan riktig anledning,

V.I.P!!

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
161
Trofépoäng
18
++rep väldigt mogen och vet alla regler och skulle passa jätte bra som en servervakt!

Splirran

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
8
++rep väldigt mogen och vet alla regler och skulle passa jätte bra som en servervakt!
Tack Vilgot!!!!!

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status