Nekad splix7. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splirran

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
8
Användarnamn: splix7.

Vad är ditt namn i verkligheten? William Wendel

Vad heter du på discord? splix7.

Ange ditt födelsedatum 23 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Alltid kul med något nytt samt hjälpa till och alla får den hjälp som behövs som ansöker till att bli medlem på Avena ska få ett snabbt och smidigt svar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har Varit medlemskap ansvarig Förr i tiden och vet hur det fungerar samt väldigt aktiv när jag väl har tid och Mogen för rollen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bedöma dem igenom Deras text och utveckling. man ska inte gå efter hur dem är som person och inte hur dem är och beter sig. men ska fullt gå efter Hur dem skriver och hur dem kommer vara inom Yrket.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Kunna RPa och kunna grundreglerna, samt veta vad innebär det är på att rpa.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Man Följer reglerna, Inget lall tar RPn seriöst och Använder sig utav ett normalt språk till andra.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? jag är väldigt aktiv, Finns självklart uddantag, Men jag hade lagt ner tid på det och sätt till att dom som ansökt/ och väntar på en intervju får den hjälpen.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 5h+ RP per dag/ (vissa dagar kan vara mindre då det är Sommar och man är med kompisar, familj och inte alltid har tid.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Är servervakt just nu och vill ta lite med ansvar så ser detta som en uppgradering och rolig grej att bidra med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom