Nekad SIxten610 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

SIxten610

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: SIxten610

Vad är ditt namn i verkligheten? Sven

Vad är ditt discord namn? dahaimen_

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2025

Berätta om din karaktär. Han heter Dahaimen rattata och har bott i många städer, han har haft en lång och jobbig uppväxt med lite pengar i familjen. När han var i yngre tonnåren började han att begå brott och tjäna pengar genom att sälja zutt o ladd. Men han torskade och blev flyttad till hvb där han lärde känna nya kontakter o där löste han en klippning i en annan stad för 500 lax men han torska igen o nu har han precis släppts från sis och ska flytta in i avena, han har stora planer med livet och vill jobba med något praktiskt t.ex meka med bilar eller bygga och tjäna lagliga pengar

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är kreativ, smart och rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir lätt arg, lite dampig och småstörig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mogen och hög rp nivå och jag e bra på att rpa

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har 1500 timmar + på fivem, har även vart staff o ägt många servrar så jag vet alla regler och sånt, men har inte spelat nått på 1 år för min pc var skit men fick ny nyss

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta den andra vinna scenarion oxå och att tänka på att de viktigaste är att rp nivån är bra och inte bara göra allt för att vinna eftersom de inte blir kul för den andra som förlorar

Vad är suntförnuft för dig? att man ska bete sig och inte lalla runt som nån liten unge, ha respekt mot poliser och mot alla t.ex man går inte fram t nån random o chapp deras bil eller kallar dom Älskar Avena

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm - att man inte får döda folk utan anledning, nlr - att man inte får komma ihåg ett scenario ifall man dog, cop baiting - inte dra till sig polisens uppmärksamhet bara för att dom ska jaga mig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
läser