Godkänd SIxten610 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

SIxten610

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: SIxten610

Vad är ditt namn i verkligheten? Sven

Vad är ditt discord namn? dahaimen_

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Dahaimen rattata och har bott i många städer, han har haft en lång och jobbig uppväxt med lite pengar i familjen. När han var i yngre tonnåren började han att begå brott och tjäna pengar genom att sälja zutt o ladd. Men han torskade och blev flyttad till hvb där han lärde känna nya kontakter o där löste han en klippning i en annan stad för 500 lax men han torska igen o nu har han precis släppts från sis och ska flytta in i avena, han har stora planer med livet och vill jobba med något praktiskt t.ex meka med bilar eller bygga och tjäna lagliga pengar. Hans mammas största önskan har alltid varit att han ska sköta sig och han har gjort henne besviken så många gånger så hon har gett upp på honom men hans pappa har alltid stått på hans sida oavsett vad. dom har fett bra kontakt med varandra.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Dahaimen Rattata är en rolig karaktär som gillar roliga scenarion och är skämtsam, han är väldigt omtänksam och bryr sig om folk, han har stor motivation till att jobba och tjäna pengar

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dahaimen har lätt att bli arg om folk inte beter sig, han kan vara tjatig och han gillar att rekrytera barn till att begå våldsbrott som mord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mogen och hög rp nivå, jag är bra påläst om reglerna, jag kommer skapa många roliga scenarion och skaffa vänner och göra verkliga saker yäni, jag kommer försöka bli chef i nån jobb och sen anställa många mogna så de blir en bra jobb

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har 1500 timmar + på fivem, har även vart staff o ägt många servrar så jag vet alla regler och sånt, men har inte spelat nått på 1 år för min pc var skit men fick ny nyss

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta den andra vinna scenarion oxå och att tänka på att de viktigaste är att rp nivån är bra och inte bara göra allt för att vinna eftersom de inte blir kul för den andra som förlorar

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka logiskt som att de var IRL, man ska bete sig och inte lalla runt som nån liten unge, ha respekt mot poliser och mot alla t.ex man går inte fram t nån random o chapp deras bil eller går fram och är uppkäftig som fan mot folk man inte känner

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logg är att man quittar servern i ett scenario där man kanske är påväg att bli rånad för att inte förlora saker som man har på sig. Powergamig är att man är omänsklig yni att man krockar eller skadar sig och sen inte rpa sina skador. Copbait är när man försöker att få polisen att fånga en eller att dom ska jaga en genom att köra förbi dom snabbt eller säga att man har vapen på sig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

luzhi

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
16
läser

luzhi