Nekad samuel202 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V.I.P!!

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
161
Trofépoäng
18
Användarnamn: samuel202

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? samuel067816

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vilgot Sjöholm. Vilgot Sjöholm var född i en lite stad som heter Växjö hans uppväxt var väldigt komplicerat hans hobby var bilar hans pappa jobbade på en bil firma och Vilgot var med på jobbet och hade ett stort intresse för bilar. När Vilgot fyllde 15 så jobbade han på en bil firma när han blev 18 år gammal så flyttade han hem ifrån och jobbade på en bil firma efter några år så blev han chef över bil firman han lyckades med hans liv och levde lyckligt som en vd i firman. Han flyttade till en stad som heter avena staden han flyttade dit när han fyllde 25 han började om sitt liv han började jobba på bil firma som heter Ragnhilds och blev lycklig i den staden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal,snäll,rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Negativ ibland, arg om något dåligt händer,har inte respekt om någon Annan har respekt för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt hög rp nivå jag kommer bidra med att ha respekt mot andra samt att jag kommer bidra med lojalitet, vara rolig och snäll kommer med bidra med att ha ett jobb och rolespela på ett trevligt professionellt sätt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har mycket erfarenhet i avena roleplay har varit medlem i cirka 4 månader i avena rolerplay och har varit på andra serverar med mycket erfarenhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte hela tiden vinna scenariot att ge alla en chans att delta i ett scenario så inte att jag vinner hela tiden scenarito och gör ett bra scenario med rätt visst sätt och låta motpartens också delta och ha roligt i scenariot

Vad är suntförnuft för dig? Sunförnuft är när man inte tänkte logiskt att till exempel ta en cykel och åka in på butiker med en cykel och att lalla och inte rolespelsr realistisk och gör saker man inte gör i riktiga livet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm random death match man dödar någon utan andlening vdm man andvänder sitt fordon som ett vapen. nlr är när man kommer ihåg efter man har dött. Fear rp när man inte varnar som sitt liv. Metagaming är till exempel att man tar information från discord till din karaktär som inte vet om det. Och att man säger vart man är i discord medans man är död och säger vart man är och den personen åker ditt och hjälper dig.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer lägga bra rp i denna server och ha mycket respekt

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
831
Trofépoäng
18
Nekad du får vänta 24h tills du kan ansöka du blev nyss av med rollen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom