Intervju samuel202 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

samuel202

Aktiv Medlem
Meddelanden
113
Trofépoäng
18
Användarnamn: samuel202

Vad är ditt discord namn? V.I.P

Vilken arbetsplats ansöker du till? Grovestreet bizzeria

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill just bli en chef hos Grovestreet bizzeria just för jag är den rätta personen jag vill bli chef pågrund av att få lite mer liv i Grovestreet bizzeria det har inte varit mycket aktivitet som en bizzeria så jag vill få ett stop på det och ge bizzeria mer aktivitet samt att kunna anställa lite fler personer. Jag vill bli chef för att kunna utveckla rpn via att anställa folk istället att de är i torget och lallar samt att jag vill bli chef för jag vill gör bizzerian stor med fler anställda och fler kunder och mer aktiviteter i bizzerian.

Vad rollspelar du som för tillfället? Som en kriminell i tillfället.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit personalchef i Securitas samt att jag har varit chef i bizzerian i avena roleplay.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet med mer aktivitet bättre rp jag kommer att utveckla det mellan att kunna anställa mogna,snälla personer jag kommer utveckla med att vara öppet väldigt mycket samt att utveckla arbetet med att kunderna ska få all hjälp de vill.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej. Jag spelar på Avena Roleplay

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör just tillsätta mig som en chef för jag kommer försöka utveckla allt samt att kunna göra bättre rp med bättre aktivitet. Ni bör tillsätta mig pågrund av att jag kommer vara mycket aktiv samt att jag kommer anställa mogna,snälla personer som kan ha social rp med kunderna och att ni bör tillsätta mig som en chef för jag kommer lägga mycket tid i detta yrke,samt aktivitet.

Hur många bans har du? 14 men det flesta var sv bans samt felaktiga har lärt mig av dom.

morris

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
37
Trofépoäng
6
Godkänd vidare till muntlig intervju

Top Bottom