Nekad RalleGD | Temporär Ban Överklagan [Faygooz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RalleGD

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gagulken/

Ditt Hex-ID eller BanID: 356960

Vad är din discord tagg? FJANTEN2.0

Vem var det som bannade dig? matraa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-14 210239.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? de trodde säkert att jag använde vdm

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag åker runt med min import bil sen när jag kör förbi torget så stannar några mig och frågar vilket gäng jag var i. jag berättar paradise och sen börjar de köra in i mig med deras bil så jag börjar jaga dem för att fråga vad de håller på med., så kör vi och sen så svänger dem in framför mig och då blev det att där fram på min bil krokar med deras bakre del av deras bil och då blev det som en pittl

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag själv tycker att bannen var felaktig för att det var ju inte jag som svängde in framför det var ju dem. jag körde ju nära bakom deras bil på vänstersidan och så svänger dem in framför mig

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag och min kompis Pette råka göra krim utan krim men vi visste inte om regeln efter som vi var nya i staden de

Hur hade du kunnat göra annorlunda? ja kanske inte följa efter dem men jag ville ju veta varför de körde in i mig om och om igen

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Faygooz

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
147
Trofépoäng
18
Hej,
Det är inte smart att ljuga i en överklagan, drog inte din krim roll men kan ju säga att du kommer inte långt med att ljuga om du vill vara kvar på servern, det är ännu ett regelbrott att ljuga i sin överklagan, bifogar klipp nedan. Din beskrivning stämmer inte överens alls med vad som finns på videon??

Dessutom speccade jag dig väldigt långt innan jag tog beslutet att banna dig, då åkte du till torget och säger ”kolla grabben jag körde över och killen jag pittade, asså han flööög”

det med OOC är var att du satt och snacka med din farsa om IRL saker, använd gärna push to talk.

Och powergaming du ser ju på videon hur du flyger iväg med bilen, du kör in i saker i 300 och bara kör iväg hur snabbt som helst efter, efter du kört över en person och remmat rakt in i en gokart.

Faygooz

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
147
Trofépoäng
18
Din ban överklagan har nekats,
Tråd låst & flyttad till arkivet.
Du kan inte ansöka på 24 timmar! :)