Godkänd RalleGD | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RalleGD

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? FJANTEN2.0

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Ralle Boström föddes 2003 och bodde med sin mamma, pappa och sin lillasyster på Öland och familjen bodde i ett rött hus nära havet hela familjen hade ett stort intresse av att fiska. Ralle har stora känslor för sin familj och älskar dem väldigt mycket. Men efter ett tag började Ralles polare Adam prata om en stad som heter Avena med många olika ny upplevelser t.ex. snygga bilar och lyxiga hus. Så när han hade fyllt 19 och gåt ut gymnasiet fick Adam en idé av att flytta till storstaden Avena och då tänkte Ralle att han måste följa med för Adam är ju hans närmsta kompis så dem tog ett tåg till Avena och flytta ditt. Ett år senare hade Ralle fått ett stort intresse av bilar och ville gärna börja jobba på SC styling så han frågade chefen av SC styling om en provanställning och det fick han. Efter ett tag då Ralle hade jobbat 5 dagar i veckan och hade till slut råd med en Ford som han köpte.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Gör klart de han börjar med, hjälpsam och intelligent

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär När han är i ett argument så slutar han inte med det tills den andra fattar det han vill, kan lätt bli grinig och har en stark allergi mot katter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa folk som behöver hjälp till exempel skjutsa folk eller hjälpa med skador eller ifall någon är hungrig och inte har mat så kan jag bjuda på något , jag hjälper alla som behöver hjälp i all fall dem som är trevliga

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat UNIVE ett långt tag och Strive RP lite men sen tröttnade jag och ville ha en bättre stad och då var Avena det rätta valet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska underlätta för motparten i vissa scenario till exempel om man ska köra ett race men man själv har en mycket snabbare bil så kan man köra långsammare så det blir svårare för sig själv så motparten kan också vinna ibland.

Vad är suntförnuft för dig? Det betyder om det inte finns några regler så får man tänka själv så det blir bra för andra individer.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM betyder vehicle deathmatch och innebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen för att skada eller döda andra utan någon helst anledning. RDM betyder random deathmatch och innebär att man skadar eller dödar någon utan en helst anledning till exempel man pratar med någon sen när man ska dra så dödar man den man prata med.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nää jag har berättat det mesta

Sleminem

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Granskar!

Sleminem

Helper
Helper