Nekad QueztX. | Chef-jobb ansökan (mikka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

QueztX.

Aktiv Medlem
Meddelanden
165
Trofépoäng
18
Användarnamn: QueztX.

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore club

Varför vill du bli Chef/VD? Jag tänker att jag är väldigt bra på business och jag kan hantera stress och många personer, jag vill bli Chef på Moore club pga att jag tror att jag kan verkligen bli bra på den yrket och utveckla moore club så mycket som helst.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har varit person Chef på Securitas på Snöstaden, det gick bra och många personer gillade hur jag arbetade

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer ha ordning på nästan allt jag kommer anställa ordningsvakter och många personaler som kan jobba där och sköta arbetet fint.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle fortsätta spela de är väl inte äns ett fråga haha, jag skulle fortsätta och testa för ett annat yrke som vill ha mig

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Jag spelar bara på Avena de är min goto server just nu

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är väldigt motiverad av denna club jobbet och jag tror även att jag kan sköta det bra med alla personer som kommer dit för att jobba eller festa. Jag är smart och kan även skapa så att andra har också kul.

Hur många bans har du? 0-1 ksk tror inte jag har mer dock

Mikka

Medlem
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
När du ger någon Vidare ska du skriva:
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

QueztX.

Aktiv Medlem
Meddelanden
165
Trofépoäng
18
När du ger någon Vidare ska du skriva:
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.
Vi tar intervju nu

Top Bottom