QueztX. | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

QueztX.

Helper
Helper
Meddelanden
155
Trofépoäng
18
Användarnamn: QueztX.

Vad är ditt discord namn? QueztX

Vilken arbetsplats ansöker du till? Polismyndigheten

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att som jag har sätt dem senaste dagarna att kriminaliteten har blivit mycket mer allvarig, Med mig kommer allt det att ändras, jag kommer fokusera på Kriminaliteten och göra staden en mycket säkrare ställe för alla, Jag kommer fokusera också på att hindra vapen handlingen samt drog handlingarna så mycket som möjligt asså att dem som har vapen åker in i fängelset och att vi beslagtar vapnerna, jag vill bli chef också för att som jag ser det finns mycket lall inom poliskåren och att dem ny anställda inte bryr sig så mycket om sina jobb, Med mig kommer jag försöka ändra det så mycket som möjligt, jag ska förbättra SocialaRP samt suntförnuftet inom poliskåren och ska göra så att alla håller sig till våldstrappan, t.ex att dem inte tar upp vapen direkt när dem gör en trafikstopp och liknande, jag kan redan typ allt om polis och jag ska förbättra det så bra som möjligt.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar just nu som polisöverintendent. Alla andra poliserna dem baserar andra ny anställda som slavar t.ex att dem bryr sig inte om aspiranter så mycket men bryr sig mer om dem högre uppstatta. T.ex när en aspriant har ingen att åka med så frågar dem i radion men ingen svarar. Då jag tycker att det är inte okej. Men alla borde bli respekterade som normala människor och man ska inte se personen som en rang fast en person som försöker lära sig och att den person har myckey nya saker att lära sig. Detta på engelska heter. Don't gudge a book by its cover.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja. Jag har varit tidigare Rikspolischef på Avena runt 3 gånger. Jag har mycket erfarenheter och många tyckte om mig. Då jag kan styra upp kåren som den ska vara odentligt. Jag är en väldigt seriös person när det kommer till Ledningspositioner samt riks positioner. Jag är sträng och tar allt på allvar. Om jag nu blir godkänd kommer jag absolut förbjuda lall och lall kommer att leda till att man får sparken/ tagen ur tjänst. Då man ska verkligen inte lalla. speciellt inte på Poliskåren då det är en av Sveriges svåraste myndigheter.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Kriminaliteten kommer att försöka stoppas. Det är prio 1#. Men vapenhandlingar samt droghandlingar är också dåligt för miljön samt skatteverket då Sverige inte tjänar inte pengar på detta. Därför ska vi försöka stoppa kriminella med hårdare och längre straffer när dem gör något simpelt som vapenbrott. Dem ska tänka på det dem gjorde. När dem kommer ut från fängelset ska dem inte tillbaka till brotts livet, utan dem ska bli något annat, därför ska jag höja strafferna. Jag anser att en bra poliskår kräver aktiva enheter med kompetenta chefer som kan leda dem väl. Jag vill se till att alla enheter har sådana chefer som vet hur de ska styra sina enheter. Dessutom tycker jag att ledningen inte bör sitta som enhetschefer eller biträdande enhetschefer, utan låta enheterna sköta sig själva utan för mycket inblandning från ledningen. Ledningen bör vara aktiv och fokusera på att leda, inte styra enheterna. Jag vill inte heller ha staff i ledningen, utan de som sitter i ledningen ska ägna sig fullt ut åt det. Jag tycker att man borde inte köra så fort mitt i staden bara för att man har fått ett larm om skottlossning, även om det är viktigt. Jag ska också skapa en nära relation med andra företag i staden. Jag vill samarbeta nära med SJV för att se till att alla våra myndigheter arbetar tillsammans. Jag vill bygga upp nya relationer istället för att avsluta befintliga. För att tydliggöra vill jag skapa en tydlig ordning i kåren. Vi kommer också att planera dagar där polisen visar upp sig för oss, genom att ha eventdagar och liknande. Vi kommer också att klä oss som poliser gör i verkligheten, med högtidskläder som blå skjorta på högtider och liknande. Vi kommer också se till att det finns klara regler för vad asprianter får och inte får göra med mera. Vi vill också se till att våra enhetschefer genomför övningar i sina egna områden och så vidare. I grunden handlar alla mina mål om att ha en stark, engagerad och kunnig ledning. Jag ska samarbeta nära mina enhetschefer för att nå så långt som möjligt inom polismyndigheten. Jag vill även nämna att alla beslut som tas av ledningen kommer att vara demokratiska. Vi ska fördela arbetsuppgifter på ett demokratiskt sätt för att göra kåren bättre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Negativt.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag kan väldigt mycket inom kåren och jag har lärt mig mycket om hur staden fungerar och vad man ska göra för att förbättra kåren som t.ex Sätta in kriminella på hårdare straffer samt längre tid och att när dem kommer ut ur fängelset så ska försöka sluta med kriminaliteten. och att helt enkelt förbättra kåren till sitt absolut bästa för att stoppa lallet och kriminaliteten, Jag borde bli

Hur många bans har du? inte säker, 2-3 kanske.

Top Bottom