Nekad Pergunnarson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pergusonrose

Medlem
Meddelanden
38
Trofépoäng
6
Användarnamn: Pergunnarson

Vad är ditt discord namn? visioae

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sjukvården

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef/VD för att jag gillar att ta ansvar och hjälpa till att bygga upp något. Jag har märkt att sjukvården varit ganska inaktiv den senaste veckan och det är synd, för det behövs mer liv där. Jag vill få igång mer RP inom vården och skapa ett bra team som är aktiva och vill vara med och utveckla. Jag tycker det är kul att samarbeta med folk, hjälpa nya och se till att saker rullar på som det ska. Tror jag hade kunnat bidra med bra stämning och få tillbaka mer aktivitet.

Vad rollspelar du som för tillfället? Vanlig medborgare.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej, jag har inte varit chef inom sjukvården tidigare, men jag har jobbat inom yrket ett tag och lärt mig mycket under tiden. Jag är motiverad, gillar att ta ansvar och tror att jag hade passat bra som chef. Jag har bra koll på hur saker funkar och vill gärna hjälpa till att få upp aktiviteten igen. Även om jag inte haft rollen innan så är jag redo att lära mig och ta det på allvar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Om jag får rollen så vill jag börja med att få in mer aktivitet. Jag vill bygga ett bra team där folk trivs och vill vara aktiva. Jag tänker försöka få in fler anställda, kanske hålla lite utbildningar så folk vet vad de ska göra, och försöka få vård-RP att bli roligare och mer seriöst. Sen vill jag också att vi ska synas mer i staden, så att folk verkligen märker att sjukvården är igång igen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej, endast på Avena.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker ni borde välja mig som chef för att jag är seriös, aktiv och verkligen vill få igång sjukvården igen. Jag har inte varit chef innan, men jag är motiverad och lär mig snabbt. Jag bryr mig om RP:t och vill skapa ett bra samarbete inom gruppen. Jag är lugn, lyssnar på andra och försöker alltid lösa problem på ett bra sätt. Tror jag kan bidra med ny energi och få folk att vilja jobba inom vården igen.

Hur många bans har du? Jag har haft några bans tidigare, tror det är runt fyra, men det mesta har varit varningar eller mindre saker som redan är lösta och jag har lärt mig av dem. Jag är seriös nu och fokuserar på att spela schysst och följa reglerna.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status