Intagen Pergunnarson | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pergusonrose

Medlem
Meddelanden
38
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Gustavsson

Ange ditt födelsedatum: 25 Januari 2009

Ange ditt Discordnamn: visioae

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en 16 åring kille, snäll omtänksam. På fritiden brukar jag hänga mycket med familjen och vänner, samt vara vid gymmet kanske ofta. Jag skulle nog säga att jag är engagerad och rolig inom alla möjliga punkter. Jag gillar att bidra till utveckling och fastnar lätt på saker som jag tycker är intressant. Om inte jag är ute eller gymmar så kör jag då fivem Avena. Det är också en rolig grej att göra på fritiden om jag inte då är med familjen eller vänner.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Ca 5 till 10 timmar per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Drygt 2 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena eftersom att jag vill bidra till ett bättre rp. Vill säkerställa att avena får rp:t att bli jättebra samt att det flyter på. Se till så att alla sköter sig och att ingen gör något de inte får. Jag ansöker också staff eftersom att jag vill hjälpa till att utveckla servern och ge den massor av idéer för att utveckla samt förbättra så att allting är top!

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att alla regler följs och kan hållas igång på rätt sätt. Ingen får fuska eller bryta mot regler för då tas åtgärder. Min uppgift som staff är också att kunna komma med förslag och idéer till servern samt hjälpa dig att utveckla den. Man måste se till så att alla i servern har ett bra och roligt rp. Då har man anställt rätt staffs.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med engagerad professionellt arbete. Jag är riktigt engagerad inom staff branschen och det skulle vara kul att visa vad man går för och tycker om. Jag kommer bidra med ett schyst och rätt RP. Samt en bra och tonsam staff. Man får ej va för hård mot folk. Man behöver vara lung, då lär man få bra blickar tillbaka!

Hur hanterar du stressiga situationer? När man stressar mycket är det super viktigt att ta det lugnt. Ta ett djupt andetag sedan ta en i taget. Du har inte fler ören eller ögon. Ta en i taget och låt de andra vänta. Exempel om man är i support (discord) och alla skriker olika saker. Får man be några muta först sedan tar ena killen hans historia och så går man vidare så. Man måste se klipp på händelsen för att något ska kunna ge.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Jobb, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej. Allting skulle fungerat för mig.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Godkänd!