Inaktuell Pergunnarson | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pergusonrose

Medlem
Meddelanden
38
Trofépoäng
6
Användarnamn: Pergunnarson

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Johansson

Ange ditt födelsedatum: 25 Januari 2009

Ange ditt Discordnamn: visioae

Berätta kortfattat om dig själv: Hej hej jag heter Max. Jag är en engagerad och aktiv fivem spelare. Jag har stort intresse för rollspel och communitybyggande. Jag gillar att hjälpa nya spelare och bidra till en bra stämning för servern. Jag är lugn ansvarsfull och har väldigt lätt att kommunicera genom text och röst.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv från 3 timmar mot 8 per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem i avena i nu 2 månader.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag söker som staff eftersom att jag vill bidra till en bra stämning och hjälpa till att utveckla servern. Jag söker främst medlemskapsansvarig. Jag söker den eftersom att jag är mycket aktiv och ansvarsfull. Gillar att hjälpa folk gå vidare och utveckla. Just att nya personer skriver in ankätter att läsa och bedöma är något för mig. Jag tar min tid och engagemang för sånt och har ett betydligt stort intresse för det och skulle trot att jag passar bra som staff.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att ta kontroll och bidra till en aktiv och ett bra utvecklande. Se till att reglerna följs. Man ska bidra till en rättvis rp. Man ska vara aktiv, lyssna och lösa problem. Alltid att vara respektfull.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med ett hjälpsamt bemötande. Ge snabba svar till spelare och de som behöver hjälp. Jag kommer också ha ett öga ifall det är något som går fel. Jag vill skapa en bra stämning för nya spelare och få så många som helst in i AVENA RP. Så att det fortsätter att utvecklas och vara en rolig och säker rp server!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid vara lugn även fast det är stressigt. Jag brukar fokusera att få en sak klar i taget innan man går vidare. Lyssna på alla inblandade och försöka hjälpa en i taget så alla får hjälp. Om de behövs tar jag hjälp av andra staffs. Allt ska hanteras rättvist och på ett tryggt sätt för alla.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029