Inaktuell Olofk | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofk

Medlem
Meddelanden
32
Trofépoäng
8
Användarnamn: Olofk

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2010

Ange ditt Discordnamn: OlofK

Berätta kortfattat om dig själv: JAg heter Erik och gillar att fiska med mina kompisar, gillar även att gymma efter plugget men köra kross med min brosa är också roligt

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7-10 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag vill bidra till en trygg, rättvis och rolig miljö för alla spelare. Som staff vill jag hjälpa till att lösa konflikter, svara på frågor och se till att reglerna följs på ett bra sätt. Jag tycker det är viktigt att bilda en miljö där servern både acepterar nya och gamla spelare så dom känner sig välkomna och respekterade. Jag vill också hjälpa till att utveckla servern genom att samarbeta med andra i teamet samt ge feedback och komma med ider som gör Avena ännu bättre än vad det redan är. Jag är engagerad samt ansvarstagande och redo att göra mitt bästa för att servern ska fortsätta vara en bra plats för alla

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att se till att servern fungerar som den ska och att alla spelare får en positiv upplevelse. Det innebär att jag ska övervaka spelet och se till att reglerna följs och agera snabbt om någon bryter mot dem. Jag ska lösa konflikter på ett rättvist och lugnt sätt och hjälpa spelare som har frågor eller problem och guida nya spelare så att de känner sig välkomna. Jag ska också samarbeta med resten av staffteamet för att hålla servern trygg och säker och kan hjälpa planera event eller aktiviteter. och komma med ider som kan göra servern ännu bättre. Kort sagt handlar min roll om att vara en hjälpande hand och en förebild och en trygghet för alla spelare på Avena.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff på Avena kommer jag att bidra med att hålla både servern och Discords trygghet samt rättvis och så det är trivsam för alla. Jag kommer att vara aktiv och tillgänglig för att hjälpa spelare med frågor, problem eller konflikter och både in game och på Discord. Jag kommer att se till att regler följs samt hantera reports och ta beslut på ett lugnt och rättvist sätt. Jag vill bidra till en bra stämning i communityt och välkomna nya spelare och hjälpa dem att komma in i servern på rätt sätt. Jag kommer också att samarbeta med andra i staffteamet för att utveckla servern och komma med ider till events och se till att Avena fortsätter vara en seriös och rolig plats för alla som spelar och hänger i Discord.

Hur hanterar du stressiga situationer? När det är stressiga sitvationer så försöker jag styra upp det så det blir lungt eller kanske muta någon om de skriker. Sen delar jag ofta upp problemet i mindre delar så att det känns mer hanterbart. Jag brukar också försöka fokusera på det jag kan göra just nu istället för att oroa mig för allt på en gång. Ibland kan det också hjälpa att ta en kort paus och göra något som får mig att slappna av som att lyssna på musik eller ta en kort promenad.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Support

Olofk

Medlem
Meddelanden
32
Trofépoäng
8
jag kan tänka mig att ha andra ansvarsområden men helst dom jag valt

Bigdeuce

Mod
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
+rep mogen grabb hade varit en grym staff!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
Ej medlem. Tråd låst och flyttad till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom