Godkänd Olofk | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofk

Medlem
Meddelanden
32
Trofépoäng
8
Användarnamn: Olofk

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Olof.K

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till rollen som Medlemskap Ansvarig för att jag gillar att hjälpa människor och vill hjälpa till att få fler att känna sig välkomna till Avena. Jag tycker det är viktigt att nya medlemmar får en bra start och att alla känner sig prioreterade. Jag vill också utveckla mig själv bli bättre på att ta ansvar och lära mig mer och i framtiden kanske bli helper.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig för att jag är engagerad social och vill att alla ska känna sig välkomna. Jag har lätt för att prata med nya människor och lyssna på vad andra tycker. Jag tar ansvar håller tider och vill alltid göra mitt bästa. Jag tror att jag kan bidra med en bra stämning och få fler att känna sig som en del av gruppen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra med respekt och vänlighet. Man ska lyssna, inte döma och försöka förstå hur den andra personen känner. Alla är olika och det är viktigt att visa att man bryr sig och att alla får vara sig själva.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill bidra till att det känns roligt och meningsfullt att vara medlem på Avena. Alla ska känna sig välkomna, behövda och delaktiga. Jag vill hjälpa till att skapa en trygg gemenskap där man kan vara sig själv, få nya vänner och känna att man är en viktig del av gruppen. För mig handlar medlemskap om att både ge och få och att stötta varandra och ha kul tillsammans.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Inga speciella krav men att dom är mest mogna och kan grundreglerna i Avena

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Om jag var Medlemskap Ansvarig skulle mitt ansvar vara att ta hand om både nya och gamla medlemmar. Jag ska se till att alla känner sig välkomna och inkluderade. Jag skulle också hålla koll på medlemslistor, hjälpa till vid inskrivningar och svara på frågor. Det är mitt ansvar att skapa en bra stämning och se till att ingen känner sig utanför.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? mycket aktivitet kanske 5-7 timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom