Godkänd neodorant | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neodorant

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: neodorant

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199491246969/

Ditt Hex-ID: 11000015b40eb79

Vad är din discord tagg? sabuungroda

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? vet inte de står inte

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår verkligen att staffen herman bannade mig för liksom de är ju själv klart att man blir bannad när man gör ett server brott men jag tänkte liksom inte när jag gjorde de jag bara inte ville sitta i fängelse för satt precis där i 2 timmar och kom ut och då när jag fick poliserna efter mig så blev jag stressad och då stängde jag bara av fivem men jag lovar er alla staffs att detta kommer inte ske igen jag lovar jag vet att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade snutt jag och sen krocka vi och då kom snuten och sa att vi skulle gå ut ur bilen och då ser jag att min kompis lämnat servern och då gjorde jag samma som han för jag tänkte liksom inte på de men sen efter jag lämnat börja jag tänka på konsekvenserna att lämna i scenario och då fatta jag att jag skulle bli bannad. Men nu vet jag ju att jag inte ska göra så mer för jag vet vad som kommer hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va inte felaktig jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft några bans men inte långa bans typ bara sv ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat när polisen och jag hade också kunnat vara kvar och inte göra som min kompis för hade jag inte lämnat elle aa c logat då hade jag kunnat ha de roligt på servern och inte sitta här och göra banöverklagan tänkte liksom precis donera för ett gäng med min kompis men detta blev konsekvenserna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår verkligen det. mvh neo ha en fortsatt trevlig kväll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom