Godkänd neodorant | Temporär Ban Överklagan [Mille]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neodorant

Ny Medlem
Meddelanden
16
Trofépoäng
1
Användarnamn: neodorant

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199491246969/

Ditt Hex-ID: 11000015b40eb79

Vad är din discord tagg? holk1shs

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Mille

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår verkligen att staffen Mille bannade mig för liksom de är ju själv klart att man blir bannad när man gör ett server brott men jag tänkte inte på att de va ett polis vapen såg bara att de va ett vapen och jag och mina kompisar tänkte göra en sak och då tog jag det vapnet från hansfacket i den bilen men ongrar de, men aså jag kommer inte göra om de och jag förstår ju att jag blev bannad nu i efterhand för man får ju inte ha polis vapen som en vanlig medlem liksom om man inte är polis så de är ju inte jätte konstigt att jag blev bannad men jag tänkte inte där och då men tänkte på de i efter hand men ska inte göra om de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick låna en bil av min kompis och sen i bilen la de ett vapen som jag inte visste va ett polis vapen så jag tog de och då sa mina kompisar att vi skulle råna en kille så jag lyssna på dom vi råna en kille på 25k sen tog en kille upp vapen och börja skjuta så jag sköt ner han och så blev jag bannad för att jag sköt med polis vapen och att jag hade polis vapen på mig och sen skrev jag till mille och förklara för han vad som hände egentligen men jag ska verkligen inte göra om de jag lovar de va sista och första gången vill bara spela på servern och rpe vill inte hamna i trubbel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va inte felaktig jag gjorde fel de va bara jag som gjorde fel och de vet jag om för aså mille har inte gjort något fel han gör bara sitt staff jobb som han ska så de är bara jag som gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit sv bannad för typ slås på torget nån gång så de är inte så farligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jaa jag hade kunnat skita i och ta de vapnet och inte gjort detta alls

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår verkligen det. mvh neo ha en fortsatt trevlig kväll

realmille

Medlem
Meddelanden
25
Trofépoäng
3
Din banöverklagan har blivit godkänd.

Gör ej om det och ta inte vapen samt så om det står ett P framför ett vapen menas det med att det är ett polis vapen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom