Godkänd nacce1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nacce1

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? frans

Vad är ditt discord namn? nacce1

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter henke kuk. Han är 35 år. Henke har haft en svår uppväxt med sin familj. Den enda kvar är bara sin brorsa som heter Kurt. Henke kukspappa lämnade när henke var 5 år. Hans pappa tog livet av sig eftersom han missbrukade och drack alkohol hela tiden. Mamman dog precis när Henke hade flyttat hemifrån. Hon tyckte att hon kände sig ensam så då började hon också missbruka. Hon blev tagen för narkotika brott och fick 3 års fängelse. När hon släpptes tog hon livet av sig.Henke har försökt att inte tänka på det. Han har börjat gå på gym. Det gör så hans tankar inte bara är om familjen. Han är annars en väldigt snäll och är väldigt intresserad i att laga bilar. Hans drömjobb är mekonomen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Henke är snabbtänkt dvs att han löser mycket under stress och kommer ha fördelar med detta, han har utmärk reaktionsförmåga vid scenarion som är mycket användbart. Det sista är att han är lojal mot alla och har en respektfull personlighet.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli arg för små saker pga av vad han har varit med om i sitt liv, han kan ibland vara långsam att fatta saker när han har konversationer med andra, och kan bli känslosam ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer välkomna nya spelare till servern genom att tipsa andra och därmed få en förbättrad rp genom att lära de. Jag kommer skapa scenarion som är intressebyggande för att få in fler i det spännande rpn. Det sista är att jag kommer bidra med en förhöjd rp nivå för serverns bästa.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycker rp innan på olika servrar i några år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte bara ska spela för att en själv ska vinna utan att man ska göra scenariot roligt och så att det inte tar slut snabbt.

Vad är suntförnuft för dig? det betyder att man ska tänka logist och rimligt i olika scenarion, ex om man går runt med barfota när det är snö på servern.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, random death match, att man dödar ngn utan anledning. Vdm, man använder sin bil som vapen. metagaming, man tar infromation från discord som exempel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en erfaren rp spelare och kommer passa bra på denna server.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 72 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom