Nekad nacce1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nacce1

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? frans

Vad är ditt discord namn? nacce1

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2009

Berätta om din karaktär. han heter henke kuk och är intresserad av bilar och han vill börja jobba på mekonomen. henke är en glad person och är schysst mot alla och vill lära känna folk i staden. I framtiden ska han starta en bilfirma där han ska sälja bilar och laga bilar och det kommer han göra med vänner han skapar genom tiden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är bra på att prata med folk, rolig och intresserad av framgång

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli arg för små saker, han är lånsamm i huvudet och kan bli känslosam ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med en förhöjd rp nivå utan att lalla och jag kommer bidra med att fler folk kommer spela denna server

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört mycket på olika servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spela föratt man själv ska vinna utan göra det roligt

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka efter på vad som är rimligt och inte, tex om jag ska tjuvkopplar en bil på torget är inte så sannolikthet att man gör i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, random death match, att man dödar ngn utan anledning. Vdm, man använder sin bil som vapen. metagaming, man tar infromation från discord som exempel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en bra rpare och borde bli medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom