Nekad musse0456 | Medlemskap ansökning(adde)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse0456

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: musse0456

Vad är ditt namn i verkligheten? mostafa

Vad är ditt discord namn? hackekalle

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär lever med namnet Abdi Odicho, han är en väldigt snäll rar och uppmärksam person. Han har följt polisen och aldrig velat göra något dåligt med sitt liv, han älskade att plugga, han följde flera dokumentärer om polisen, räddningstjänsten och ambulansen/sjukvården.

Men så en dag bråkade han och hans föräldrar, han hade ingen större oro och det var inget stort bråk så han fortsatte att sitta och spela vid sin dator. Men sen började hans föräldrar bråka mer och mer, men sen så ringde grannarna polisen. för att dem hade en oro att mamman i huset blev slagen. Senare när polisen anlänt så eskalerar situationen och pappa blir mer arg men försöker lugna ner sig. Pappan vid namn (Hassan) skulle visa sitt legitimation till polisen men då drar polisen upp sitt tjänstevapen där dem tror att Pappan (hassan) tar ut ett vapen, dem riktar och skriker.

-TA UT HANDEN FRÅN FICKAN

Sen börjar Hassan (pappan) bli nervös och rädd så han skriker men då, avlossas fyra skott två från varje polis man..... Hassan blev skjuten i magen bröstet och i axeln och i hjärtat. Där han sedan inte går och rädda på plats efter flera försök med HLR. Sedan tappar jag (Abdi Odicho) Respekten för polisen som han hade förr. Han börjar gå till skolan igen efter att har varit i kontakt med SOC (Socialtjänsten) och psykologer för att han ska må bra. Men han börjar få kontakt med äldre killar som är ungefär 25-30 år gammla, dem börjar be honom att leverera en viss mängd kokain för att få en summa av 1500 kr. Han säger nej och vill inte ha något mer med det att göra. Sedan kontaktar hans mamma och han polisen efter dem här männen och dem arresteras efteråt. Sen går det några år och han fyller 20 år gammal. Han börjar studera polishögskolan och sedan tar det tre år till och han väljer att utbilda sig som polis. Han blir nu polis och är assistent och jobbar som vanlig tjänsteman.

Abdi har aldrig riktigt velat gå in på andra sidan av livet utan alltid varit god och sökt kärlek och alltid vara uppmärksam och kritik tålig. Han är inte riktigt rädd för något utan bara allmänt glad, men sedan efter allt TRAUMA från sin pappas död, så har han förändrats lite. han kan bli väldigt arg och ledsen på samma gång i vissa situationer men brukar snabbt lugna ner sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP nivå och en bra utveckling och bra rykte för servern. Jag kan gå live och inspirera andra att gå med och RP'a i servern. Samt en rolig server för alla i hela servern att spela på. Jag kommer försöka hjälpa serverns Staff Team att förbättras och hjälpa dem att utveckla servern så mycket det går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att oavsätt vem som förlorar ska båda ha ett roligt scenario och att man inte bara ska spela för pengar utan för det är roligt också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! RDM, VDM, Sunt förnuft, Powergaming och massa fler! RDM (random death match) Det står för att man inte ska döda någon helt utan anledning utan att man ska ha en bra och förklarande anledning att döda personen. VDM (Vehicle death match är ungefär som RDM bara att man använder sitt fordon som vapen istället.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har stor erfarenhet sedan jag börja för snart fyra år sedan jag började RP'a men det finns nya saker för alla att lära sig och jag har fler saker att lära mig och utforska i FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

.adde_

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
254
Trofépoäng
18
Din medlemskaps ansökan har blivit nekad.
plagiat!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom