Godkänd musse0456 | Medlemskap ansökning(adde)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse0456

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: musse0456

Vad är ditt namn i verkligheten? mostafa

Vad är ditt discord namn? hackekalle

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter musse österling och är extremt skön grabb när jag va liten hade Broden drömmar om att bli fotbolls proffs men hans farsa va inte så intresserad i hans intresse utan i sitt egna som var att dricka alkohol morsan var den enda supportande i familjen mina syskon hade redan flyttat ut sedan så la Samuel ner fotbollen då det inte gick så bra i familje relationen och det fanns Inge tid eller pengar till det så han hamnade på fel väg som var den kriminella vägen det började smått med att han bara hängde med folk i förorten som gjorde dumheter till att han själv började göra saker och ting tillslut så blev han bara mer galen och började skada folk och gjorde extremt dumma saker kriminella saker och ännu idag är han galen dunder kriminell och ett syko som inte kan kontrollera sig själv i framtiden drömmar han om att släppa detta kriminella livet och starta ett aktie bolag ett it bolag då han har ett intresse inom ledarskap och datorer Samuel är bara 28 år så han har hela livet framför sig att starta ett AB men för att göra det måste ha få ett rent brotts register och det har han planer på så stanna uppdaterade om hans framtid planer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en massa roliga scenarios med tanke på att jag tidigare har spelat på unive i över ett år så vet jag hur man rpar och kommer där med kunna hjälpa dem nya med att komma igång och så att rpen runt om kring mig flyter på

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario att man kan rpa för att motparten ska vinna scenariot och att båda parterna ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming - Orealistiska krafter inom rpn - Vdm Använder fordon som ett vapen - RDM gör en deathmatch för ingen anledning med ingen bakomliggande scenario - Metagaming tar info utifrån RPn

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har stor erfarenhet sedan jag börja för snart fyra år sedan jag började RP'a men det finns nya saker för alla att lära sig och jag har fler saker att lära mig och utforska i FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

.adde_

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
254
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom