Godkänd mr_mashmela | Medlemskap ansökning Ragnarsson

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

mr_mashmela

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
3
Användarnamn: mr_mashmela

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? mr_mashmela

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2012

Berätta om din karaktär. simon ibrahim från sverige, en person på 22 år med mycket stake och kort stubin, som varit med om mycket igenom åren, allt började hemma på gotland där han bodde med sin mamma och pappa som var alkolister, en syster som inte brydde sig om han och en bror som var för liten för att förstå. redan som 15 åring flyttade kenny hemifrån efter mycket misshandel och ren misär, kenny frlyttaded då till stocholm där hans moster bor. kenny bodde där i 1 år innan han redna som 16 åring hittade ett eget ställe med sin kompis i centrala stockholm, men som senare spårade ut snabbt och dom båda började sälja knark och hade polisen efter sig dagligen. dom ko med i ett gäng där man gjorde allt för varandra. sen har livet rullat på för kenny. på fritiden när han inte jobbar med eller för gänget tittar han mycket fotboll och gillar även bilar. kenny drömer om att en dag flytta utomladns där han kan hitta en fru han kan skaffa barn med och komma ifrån allt det kriminella och bara leva livet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär smart snabb social

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli arg ganska änkelt. Han dricker väldigt mycket öl. , och han röker mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? har lite erfarenhet men inte super mycke, kan the basics, men vad ska man säga man lär sig med tiden men jag kan som sagt alla basics

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har det jag har spelat på många andra servers, som jag har varit typ alla job som, jag har spelat fiveM typ i 3 år snart

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna varje scenario utan också spela med om dom andra gör upp ett scenario, då blir det ett mycket roligare roleplay.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska spela sin karaktär på ett bra och realistiskt sätt, och ta kloka beslut. sånna beslut som man gör i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Random Death Match, Det är att man dödar någon utan anledning, VDM - Vehicle Death Match, det är att man använder sit fordorn som ett vapen, Meta Gaming, E att man tar något från discord eller IRL in till servern eller börjar Rpa på det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom